Monday, May 20, 2013

Permulaan Karyaku...

yehuuu...
entah dari mana perasaan nak berkarya ne muncul pown tak taw..akhir akhir ne macam best plak amik pic then edit2 huhu i`m still learn nk amik pic y santik2..saya boodark baru belajar hahaha ini semoe poyooooo jerkkk...dulu karang novel smpai skunk still 2 perenggan tak berganjak hahah then bila ad idea nak menulis aku pula yang malas nak taip so bersawang camtu je la novel tanpa noktah aku tu...hahah then aku teruskan dgn mood melukis ...lukis punye lukis feel bagai nak rak tapi bila siap lukisan nye..hahhaha sebijik cam lukisan budak tadika...aku ase budak tadika pown lukis santikkk lagi..hahah memang x berseni betul laa...
so skunk aku mula shoot gambar...waaa ayat nk awesome jerkk aku neyh hahaha...aku memang ske shoot pic dr dulu lgi shoot ala ala aku la.... agk2 jam fon aku mula la aku padam smoe pic ue...hahhaa
cmne ek nak amik gmbr cntik? kadang2 apa yang kita lihat tu tak sama dengan gmbr y kita amik ue...jenuh berjengkit2 tunduk2 panjangkan tangan kaki semoe sampai terdudukla punya nak amik gambar bagi cntik tp still gmbr y aku amik ue xsme dgn apa yang aku tengok...hurmmm mungkin camera aku tak canggih neyhh...
hahhaha tangan aku yang tak berseni aku salahkan camera tak canggih...nasib la kau camera...hahhaha nak kene cari sifu neyh...peace :)




so ne la antra karya y tbru dri aku...pic y dlu2 bnyak aku da padam so xsmpat nk edit n upload..ap y ad je lar...ase puas bila dpt ap y kte nak...
uhuh walopun aku x berseni tapi aku ske tengok bende2 seni coz ad yang tersirat  dan tersurat dalam tue y akan mmbuat kita selalu memikir and kagum dengan ciptaan allah...

No comments:

Post a Comment